piątek, 30 lipca 2010

Cześć, co tam? Ściemniło się i wyciszyło. Czasem jakiś szum na korytarzu, ale tak naprawdę to nie moje dźwięki i nie moje zapachy i no. Dobrze mi dobrze tylko, że ja nie mam pojęcia co się dzieje na scenie bo pytałam już 2ch osób i nikt nie jest w stanie odpowiedzieć. Szum samochodu odbił się od ścian, jest też youtube idealny do zagłuszania myśli głowa głowa pustka puk kap wysokie dźwięki w wojnie z ciszą, tak nie cierpię wysokich dźwięków nawet nie umiem ich powtórzyć, ale każdy wie o jakie dźwięki chodzi o takie beznadziejne dźwięki siekające banie co jest lepsze że cisza niby że 24 godziny na dobę cisza przechwytuje klientów konkurencji wysokich dźwięków że chce sprostać ich oczekiwaniom zmienia logo na niebieskie i Ty Też Możesz Być Taki Jak My? fuck !
dobranoc :)
mimi

1 komentarz: